
Egyszerű integráció
REST alapú megoldásunkkal könnyen integrálhatja a Hibridlevelet saját szoftverébe és automatizálja postázási folyamatait! Küldje el postai leveleit és kövesse nyomon leveli állapotát a saját rendszerében.
Innovatív, gyors, költséghatékony és kényelmes - postai levélfeladás számítógépről.
Az API segítségével lehetőség van meglévő rendszereket összekötni a Hibridlevél online levélfeldolgozó rendszerével, legyen az számlázóprogram, vállalatirányítási rendszer, webáruház vagy bármilyen egyedi szoftver. A Hibridlevél integrálása lehetőséget nyújt a meglévő folyamatok optimalizálására és a postai levelek egyszerű, átlátható és költséghatékony kezelésére. Az API integrálása többek között az alábbi előnyöket nyújtja:
REST alapú megoldásunkkal könnyen integrálhatja a Hibridlevelet saját szoftverébe és automatizálja postázási folyamatait! Küldje el postai leveleit és kövesse nyomon leveli állapotát a saját rendszerében.
A rendszerrel való kommunikáció HTTPS titkosított csatornán keresztül történik, digitálisan aláírt JWT-t (JSON Web Tokent) használatával a modern kor biztonsági követelményeinek megfelelően.
Ablakos borítékhoz nem igazítható egyedi tartalom esetén az oldalhoz rendelhetünk különálló címző oldalt a feladó és címzett adatokkal. Mindez jelentősen leegyszerűsíti leveleink beküldését, bármilyen elrendezésűek is.
Lehetőség van a levelekhez csekket, akár többet is mellékelni. Segítünk a bevizsgálási folyamatban is, hogy a csekkjei a lehető legmagasabb kitöltöttségi szinten kerüljenek előállításra.
Az ERP rendszerben automatikusan generálódnak számlák, felszólítók, csekkes küldemények, ügyféllevelek, marketing célú hírlevelek és egyéb küldemények. Az ERP ezeket PDF-é alakítja, majd REST webservice-en keresztül továbbítja a Hibridlevél rendszerébe.
A Hibridlevél informatikai rendszere az adatvédelmi irányelveknek megfelelő biztonsággal dolgozza fel a küldeményeket, majd zárt gyártási láncon nyomtatja és borítékolja őket. A levelek tartalmába még saját alkalmazottainknak sincs betekintése.
A folyamatot automatizált nyomda- és borítékoló gépek végzik. Gyártósoraink magas minőségű, akár színes képeket tartalmazó küldemények készítésére is alkalmasak. Nyomtatás után a küldemények ún. kétablakos borítékba kerülnek.
Leveleit elsőbbségi küldeményként, ajánlva és tértivevénnyel is feladhatja. Minden levelet egyenesen a posta Országos Logisztikai Központjába szállítunk, ezáltal segítve a lehető leggyorsabb kézbesítést.
A Hibridlevél segítségével nyomon követheti levelezését, költségeinek alakulását, valamint a tértivevényes levelek kézbesítési státuszát. A beküldött leveleket szervereinken egy évig díjmentesen tároljuk.
Hívjon minket a +36-20-613-1111-es telefonszámon,
vagy írjon nekünk az ugyfelszolgalat@hibridlevel.hu
e-mail címre és mi hamarosan válaszolunk!
Amennyiben cége nagyobb mennyiségű levelet szeretne küldeni, esetleg csekket is mellékelne leveleihez vagy további kérdése merülne fel, kérjen visszahívást!
Az API ingyenes, a Hibridlevél szolgáltatás díját elküldött levelenként számoljuk
(ártáblázat).
Ha szeretné bővebben is megismerni a Hibridlevél szolgáltatást,
látogasson el a honlapunkra!
"Nagyban megkönnyíti a munkát, hogy a Hibridlevél API-val a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszerből közvetlenül postázhatjuk a kimenő számlákat, jóváírásokat és teljesítés igazolásokat. Ezzel egy csapásra megszűntek a korábbi gondjaink a boríték nyomtatással, nyomtatással ill. postai sorban állással. Tervezzük az egyenlegközlők, felszólítások közvetlen postázásának lehetőségét is megvalósitani."
Zsolt Mógor (Loginform Kft.)
"Az iData Kft-nél 2014 szeptembere óta vesszük igénybe a Hibridlevél Kft. szolgáltatását. Jelentős mennyiségű, korábban leterhelt munkaerőforrás szabadult fel, lényegesen felgyorsította a postázással kapcsolatos folyamatokat és sok időt spórolunk a kiszervezésnek köszönhetően. Teljes mértékben elégedettek vagyunk és másoknak is ajánljuk."
Szabó Lajos (iData Kft.)